2017年3月15日水曜日

Senkura Kigurumi Meetup~! [מה זה קיגורומי ומה זה מנבה??]



היי היי!

זה מרגיש ממש מוזר לכתוב פוסט בעברית, אני חושבת שלא עשיתי את זה כמה שנים טובות [?] או שאולי היה אחד.. לא זוכרתXD
בכל מקרה הסיבה שאני פתאום כותבת בעברית היא שאני חווה מן משבר בבלוגינג ואני לא יודעת איך לפתור אותו אז חשבתי שאם אעשה שינוי ואתחיל לכתוב בעברית אני ארגיש יותר בנוח לכתוב פה.
עוד סיבה היא שיש לי מיליון חשבונות במיליון רשתות חברתיות, וזה נהיה די קשה לשמור על כולם מתפקדים, ובגלל שכול באנגלית [טוויטר, אינסטגרם, פייסבוק, Amino ועוד] חשבתי שאולי הבלוג צריך להיות בעברית!


בכל מקרה, את הפוסט הראשון בעברית מזה תקופה אני רוצה להקדיש למשהו שדי רלוונטי לעברית באמת- המפגש האחרון של הסנקורה!

אז קודם כל אני אסביר:
הסנקורה [Senkura] היא חבורה שמורכבת מגיארו או בנות שאוהבות גיארו [הלוואי ויהיו גם בנים!] שנפגשת כל חודש בסנטר ומכאן שמה- סנטר קלאב, או בקיצור: סנקורה.

בדרך כלל כמות האנשים במפגש נעה בין 5~10 אנשים, חלק מגיעים בהתחלה ונשארים עד הסוף וחלק מצטרפים מאוחר יותר או עוזבים מוקדם יותר בהתאם לעיסוקים שלהם באותו יום. בגלל זה המפגש הוא הרבה שעות [מאחת בצהריים בערך עד 10 או 11 בלילה] ותמיד נפגשים בסנטר, זה ברור.
לפעמים יש למפגשים THEME, כלומר בקריסמס היה מפגש קריסמס, בהאלווין היה מפגש האלווין, והמפגש האחרון היה מפגש קיגורומי שכולן הגיעו בקיגו שלהן^^
אז עוד דבר אחד לפני שאתחיל לספר על המפגש האחרון- אם מישהו או מישהי מתעניינים בגיארו, רוצים לדעת יותר או שבא להם להפגש, מוזמנים להצטרף לעמוד פייסבוק Israeli Gyaru, או העמוד של הסנקורה [Senkura], וגן! מחר יש את המפגש ה-10 שלנו ואתם מוזמנים להצטרף!:)

אז!
כמו שאמרתי המפגש האחרון היה מפגש קיגורומי. מה זה קיגורומי?
זה בעצם וואנזי- אוברול שמכסה את כל הגוף ויש לו כובע קפוצ'ון, בדרך כלל בדמות חיה כלשהי או דמות כמו הלו קיטי\מיי מלודי וכו'.
קיגורומי הוא אחד מהסמלים של גיארו, שנהגו להסתובב ברחוב עם פיג'מות ונעלי בית וכיוצא מזה גם בקיגורומי! 
היום זה פופולרי לא רק אצל גיארו, ומרבה ההפתעה נהיה פופולרי גם בישראל מאז שמוכרים קיגורומי במקסטוק! אני קניתי שנייםD:
בפורים האחרון ראיתי בערך מיליון אנשים בקיגורומי זה היה מוזר אך מגניב.

אז למפגש, כולם הגיעו בקיגורומי כמובן! אבל האקסטרה היה שנוי ואני קבענו לעשות איפור מיוחד לאותו יום- איפור מנבה [Manba Makeup].

אז מה זה שונה מהאיפור הרגיל של גיארו?
כמו שאפשר לראות המייקאפ הוא הרבה יותר כהה, כי המנבה, או הגאנגורו [Ganguro] נהגו להשתזף הרבה יותר מגיארו רגילות והשתמשו גם במייקאפ כהה במיוחד לפנים. גם הרונטורינג שהן עשו היה קיצוני- השתמשו באיפור לבן לגמרי בשביל לעשות את העיגולים סביב העיניים [פנדה מייקאפ] ואת הפס קונטור על האף, וכמובן גם בתור ליפסטיק.

כאן אפשר לראות את המנבה עם השיזוף שלהן והאיפור הלבן על הפנים.
כמו כן, הבגדים והשיער שלהן תמיד היו אקסטרה צבעוניים וצעקניים~

מנבה גם נוהגות להדביק מדבקות צבעוניות על הפנים, ולהשתמש בכל מיני אקססוריז "טרופיים" כמו שרשראות האוואי, פרחים בשיער [בעיקר פלומריה והיביסקוס] ובגדי ים ובגדי חוף כבגדים לג'יט להסתובב איתם ברחובXD

אז בגלל שהלכנו על קיגורומי, שהוא לכשעצמו מאוד גיארו אולדסקול, הלכנו גם על מראה כללי של גיארו אולדסקול ואיפור מנבה לגמרי!

הקיגורומי שלי אגב ממקסטוק, עלה 100 ש"חD:


עם נוי~
Manba PiyoBerry


שרשראות האוואי וקרוקס זה מאסט!

אגב, גם התוספות שיער הצבעוניות ששמתי הן ממקסטוק ועל אחת כזאת עולה 2.5 ש"ח!

עם אולגה3>

AKIPOYO!

AKIPOWER~



נוי הכינה לנו צמידים תואמים^^

אז מה עושים במפגשים של הסנקורה חוץ מלהצטלם ולעשות שטויות על הרצפה?
הולכים למקדונלדס!

הסמל החדש של הסנקורה:

מילקשייק3>


ועוד כלמיני תמונות:

הזנב של נוי
או משו
XD


מאיו עושה איפור מנבה^^
ואנחנו מאחור משתטות

עם מאיו, נוי וטל אחות של נוי^^

עם שנהב ואולגה3>

ואינו!

PiyoBee!



זה בהחלט היה אחד המפגשים המוצלחים ביותר שהיו לנו!
היה כיף ממש והאיפור מנבה היה אפילו כיף יותרXD
מחר יהיה המפגש ה10 שלנו כמו שכבר ציינתי, ואין לו THEME חוץ מזה^^ מחכה כבר לראות את כולן!3>


וזהו זה להיום.
היה נחמד בסך הכל לכתוב בעברית, אני מרגישה שיש לי הרבה יותר מה לומר, או שפשוט יותר קל להתבטא מן הסתם.
תנו פידבק, כדאי להמשיך בעברית?

לילה טוב!

GeorgiePiyo

1 件のコメント:

  1. I am in LOVE with this post! I had to use Google Translate so I could read it xD You gals look so amazing! ♥
    And I think you should do whatever makes you feel comfortable. This is your blog. Your story. I just say please keep blogging because you and your friends are just inspirations to me. You really keep gyaru alive. Thank you <3

    返信削除