2015年1月7日水曜日

NEW START. Hajimemashite~



היי היי!
ברוכים הבאים לבלוג החדש שלי בBlogger^^
למי שהיה קורא בבלוג שלי בישרא- אני עדיין אעדכן אותו, אבל אני חושבת שאחרי שאתרגל לבלוג כאן אני אעבור לחלוטין מישרא. הסיבה שהחלטתי לפתוח את הבלוג הזה היא שאני מרגישה שבישרא אין מקום לבלוגי אופנה רציניים, שזה מה שאני שואפת לעשות. אני חושבת שהקונספט של הבלוג, כמו בלוג יפני, נהיה אמנם פופולרי בישרא, אבל בסופו של דבר למרות הקונספט שלו הבלוג שלי הוא בלוג אופנה לכל דבר, ואני מרגישה שזה לא מתקדם לשומקום ולא יתקדם כל עוד הוא ישאר בישראבלוג [למרות שיש לי אותו כבר 10 שנים בערך ואני באמת קשורה אליו ואוהבת מאוד את ישרא].
בנוסף גם הרבה זמן רציתי בלוג שיכול להיות בינלאומי, כלומר שאנשים מחו"ל יוכלו גם להכנס אליו ולקרוא בו [ולכן חלק מהפוסטים יהיו גם בעברית וגם באנגלית וכאלה], ובאופן כללי שתהיה יותר גישה אליו. אז תסלחו לי שנטשתי את הבלוג בישרא! [עדיין לא לגמרי], ואני מקווה שתמשיכו לקרוא פה ושיהיה לכם נוח ואני עדיין אגיב לכל תגובה ועדיין ממש אשמח לשמוע מה דעתכם, אתם חשובים לי ובלעדי הקוראים לא היה טעם בכלל לעדכן3>


ועכשיו, לקוראים חדשים, אני אעשה הכרות קטנה-
אני ג'ורג'י, אני בת 24 ואני גרה בירושלים עם חבר שלי דניאל [חתולי] ועם החתול שלנו ג'ורג' [היה לנו עוד חתול בשם מר ה אבל הוא ברח מהבית לפני חודשיים:( ].
אני גרה בירושלים כי אני לומדת אנימציה בבצלאל, בשנה ב', וחבר שלי לומד בשנה ג' בתקשורת חזותית.
למרות שאני לומדת אנימציה, עיקר האהבה שלי והתשוקה שלי הם לאופנה ולכל מה שקשור בזה. וגם כמובן שהכל בסופו של דבר מתנקז לאהבה שלי ליפן ולאופנה יפנית. הבלוג השני שלי נמצא בישראבלוג ויש לי אותו כבר 10 שנים, עד שהחלטתי לנסות לעבור לכאן^^ [http://israblog.nana10.co.il/blogread.asp?blog=178410]
האופנה היפנית שאני אוהבת בעיקר, נקראת גיארו [Gyaru]. השם בא מהמילה GAL באנגלית, GIRL, שבמבטא יפני בעצם נהגית "גיארו"^^
האופנה הזו התחילה בשנות ה80 וממשיכה עד היום, אם כי היא משתנה המון והשתנתה כבר מלא, וכרגע היא אופנה שקצת "לא באופנה" ביפן, אז אין הרבה גיארו כמו פעם. אבל! יש המון גאיג'ין גיארו, גיארו זרות הכוונה, מכל העולם, כמוני וכמו חברות שלי, שממשיכות להתעדכן באופנה ולחיות לפי ה"חוקים" שלה ולאהוב אותה באותה מידה^^
גיארו זה בעצם לא רק אופנה אלא גם לייפסטייל מסויים, שאותו אפשר יהיה לראות בבלוג שלי. אני חברה בGyaru Circle, או ביפנית Gyaru sa, שזו קבוצת בנות שכולן מגדירות את עצמן גיארו וחיות לפי הלייפסטייל הזה.

 השם של הגיארו סה שלנו הוא AKIPOYO, ויש לנו גם בלוג, אבל הוא לא כל כך פעיל כרגע בגלל שכולנו די עסוקות בתקופה הזאת:( בכל זאת, יש לנו גם עמוד בפייסבוק שאני אשמח אם תציצו בו!3:


אז מה מאפיין בעצם גיארו?
אמנם זה נחשב סגנון אופנה, אבל לבגדים יש חלק פחות מרכזי בעניין. העיקר הוא האיפור וגם השיער.
איפור של גיארו שואף להיראות לא אנושי, בובתי ובעיקר- להגדיל להגדיל ולהגדיל את העיניים. לכן משתמשים בעדשות סירקל, עדשות מגדילות, וריסים מלאכותיים וגם עוד כלמיני טכניקות בשביל ליצור את האפקט של האיפור הזה.

דוגמא לאיפור 100% גיארו- ריסים עליונים ותחתונים, עדשות והנחת צלליות ייחודיתD:
[קרדיט לדוגמנית גיארו Himena]

הגיארו המקוריות של פעם, וכמוהן גם חלק מהגיארו של היום, היו משתזפות המון וצובעות את השיער בבלונד, וגם איפור הפנים שלהן, עם הפס הלבן על האף [קונטור] הוא ייחודי, אבל לא כל הגיארו היום עושות את זה. בגלל שיש המון סגנונות וזרמים וסוגים של גיארו, גם האיפור משתנה מסגנון לסגנון, יש כאלה שמעדיפות את עור הפנים שלהן בהיר כמה שיותר [למשל Hime gyaru, סגנון של גיארו נסיכות, שמעדיפות עוד פנים לבן ובובתי].
גם השיער כבר לא תמיד בלונדיני, אבל בעיקרון, זה הסטנדרט. עוד עיקרון של השיער- כמה שיותר גדול יותר טוב.
מבחינת לבוש גם יש המון המון סגנונות, ואני מקווה במהלך הזמן לפרט פה כמה שיותר על כל סגנון כדי שהקוראים שלא מכירים את הבלוג שלי ואת הסגנון יוכלו לדעת בערך על מה אני מדברת^^ בעברית כמובן!
אז אני יכולה להמשיך ולחפור פה עוד שעות וימים על הנושא של גיארו ועל מה מי מו וכל זה, אבל אני אתן קצת בכל פוסט כדי שזה יהיה יותר מובן ולאט לאט:)

אז טוב, אני חושבת שאסיים כאן את החלק בעברית^^
אני אעדכן את הבלוג עם תמונות וחוויות כבר מהפעם הבאה, אז להת' בינתיים!<:


Hi!
I'm Georgie and this is my first blog in english, or at least half english^^
I'm a Gal from Israel, and a member of the Israeli gyaru sa AKIPOYO!


I'm 24 y\o and I live with my boyfriend in Jerusalem. I'm currently a student~
I have also another blog in Hebrew but I'm trying to slowly move to a more international blog so other people from around the world could read it^^
I will post here some coordinates and shopping, do reviews and inspiration posts~! I hope I will use this blog fast enough and could post here often^^ oh and of course, forgive me for my not-so-good english:P

the reason this blog is half english half hebrew is that I have this other blog that has many Israeli readers that don't know a lot about gyaru and want to know so they can ask questions and stuff like that, and it will be a lot easier for them and for me to do that in hebrew. I really want Gal fashion to be more well known in my country~!

so this is it for the first post.
next post will probably be more interesting^^


Georgie Piyo 

2 件のコメント:

  1. מרמןןןןן
    איזה כיף שפתחת בלוג בבמה בינלאומית! המון בהצלחה 💋

    ולא ידעתי שמר ה ברח ולא חזר /: בלייי

    返信削除
    返信
    1. ילד אתה אהובייייייייייייי!!!
      <333

      ובכלל כן:( דניאל מסרב להכיר בזה שבטח משהו קרה לו והוא אומר שהוא בטח מסתדר כי הוא תמיד הסתדר יותר טוב ברחוב מג'ורג', אבל אני ממש עצובה כי אני בטוחה שאם הוא היה פה עדיין אז היינו רואים אותו, במיוחד עכשיו כששלג:((
      הוא היה חתול מרגיז אבל אהבתי אותו באמת;-;

      削除